نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2152
-
الف
+

مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری ایران در 15 میزان

در این گزارش از مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری امروز (15میزان) ایران با خبر می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری امروز ایران (15 میزان) از این قرار است:

«متری شیش و نیم» در جشنواره شیکاگو

در این رویداد سینمایی که از تاریخ ۱۶ تا ۲۷ اکتوبر (۲۵ میزان تا ۵ عقرب) در امریکا برگزار می‌شود، فلم «متری شیش و نیم» به کارگردانی «سعید روستایی» در بخش «کارگردانان جدید» در کنار فلم‌هایی از ۱۳ کشور چون آلمان، مراکش، هالند، هند، فرانسه، ایتالیا، لتونی، دنمارک، روسیه، اسپانیا و تایوان به نمایش گذاشته می شود.

این چهارمین حضور بین‌المللی فلم «متری شیش و نیم» پس از جشنواره‌های ونیز، ورشو و زوریخ خواهد بود.

«عسگرپور» دبیر جشنواره جهانی فلم فجر شد

رییس سازمان سینمایی ایران با صدور حکمی «محمدمهدی عسگرپور» را به عنوان دبیر سی و هشتمین جشنواره جهانی فلم فجر این کشور منصوب کرد.

قصر شیرین میرکریمی در جشنواره فلم سلیمانیه 

فلم «قصر شیرین» به کارگردانی «رضا میرکریمی» نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی بین‌المللی رویداد سینمایی سلیمانیه است و «پوران درخشنده» سینماگر ایرانی نیز یکی از داوران این بخش است.

چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم سلیمانیه در عراق با حضور هنرمندان ایران و خارجی در حال برگزاری است . پوران درخشنده کارگردان معروف سینمای ایران نیز داور بخش رقابتی اصلی این جشنواره می باشد.

«روز بلوا»ی بهروز شعیبی به نیمه راه رسید

فلمبرداری فیلم سینمایی «روز بلوا» به کارگردانی «بهروز شعیبی» و تهیه کنندگی «محمدرضا تخت کشیان» در تهران به نیمه رسید.

در خلاصه قصه این فلم سینمایی آمده است: «عماد» استاد دانشگاهی خوش‌نام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است، او ناگهان توسط پولیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که ...

«بابک حمیدیان»، «لیلا زارع»، «محمد علیمحمدی»، «مسعود دلخواه»، «زکیه بهبهانی»، «ساغر قناعت»، «پاشا جمالی» و «داریوش ارجمند» بازیگران اصلی تازه ترین اثر بهروز شعیبی است.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر